orhan yılmaz acı kayıbımız

05.03.2012 16:35

medineye 40 km kala bir trafık kazası sonucu ağır yaralanan orhan yılmaz(09.03.2012) cuma günü hayatını kaybetti

(10.03.2012) cumartesi günü ilkindi namazına mutakip medine müneverede 

cennetül baki,de toprağa veridi

kardeşim orhana allahtan rahmet kederli ailesine allahtan sabırlar diliyorum allah cennet mekanı yapsın nur içinde yatsın  

yaşadığım sürece seni ve yaşadığımız anıları hiç unutmayacağım ve seni daima sevgiyle anacağım kardeşim allahım sana rahmet ettsin mekanını cennet etsin

 ismet yılmaz

 KURANI-KERİM DİNLEYİN    cennetül baki görmek için tıklayın

Başlık: orhan yılmaz acı kayıbımız

Tarih: 25.04.2012

Yazan: Orhan Yılmaz

Konu: kopya

Orhan Yılmaz sevdiğim nerde bu gönül ölürdü hasretin yakar derinden seninle kalbim mahşerde bırakmam beklerim sen dön yine severim seninle ölen kalbe seninle söz verdim son nefessin sen severdim yürekte en derinden mutluluk ellerinde dön tek gerçeğim nerdesin sen

Tarih: 08.04.2012

Yazan: Metehan Yılmaz

Konu: BABAM

Canım Babam Seni Hiç Unutmayacağız.Sen Öldün Ama Artık Kalbimizde Yaşıyosun Mekanın Cennet Olsun CANIM BABAMMM

Tarih: 24.03.2012

Yazan: NAGEHAN GÜNER GÖDEZ

Konu: ABİM

DADIM...NE GÜZEL BAKMIŞIN YİNE GÜLEN GÖZLERİNLE ABİMM... DADIM BENİM... UNUTULMAZIMSIN...MEKANIN CENNET OLSUN.DUALARIMDASIN...

Tarih: 22.03.2012

Yazan: aysun aydos

Konu: orhan yılmaz

Abim nur içinde yat inşallah.Seni hiç unutmayacağız.senin yerin herkesten ayrı sen hepimizin canıydın.Senin gibi kim guzum diyecek bana.Kim güldürecek bizi.Senin yerini kimse dolduramaz canım abim.

Yeni yorum


onlinevarWebsite counterkisi girdi toplam