siirler

29.05.2011 21:40

Aşkların en güzeli.

 ..Adın geçtiğinde dahi kalbimi heyecanlandıran tek isim...

 Bende aşksın,bende tatsın,huzur veren tek kişisin...

Asla bitmesini istemediğim bi tutkusun bende...

Yaradanımdan bana verilen en güzel hediyesin....

:) gülüyorum çünkü kendime dahi sözlerim var..

ama yine senin sayende...Bırakma ellerimi...

Bırakmam gereken davranışlarım var!

:) yine aşk sayesinde...akıllanmam gereken konular vardı...

Geçmişte dersimi çok iyi aldım.Aşk sayesinde..Sen sayesinde...

Sen bana tüm mutlulukları yaşatan hediyesin... ve ben

Böyle bi hediyeyi verdiği için tüm herkesin huzurunda allahıma avuç açıyorum...

Seni rabbim bana versin...Rabbim o kadar kudretlidirki,

Bu zor geçen günlerimizde bize güç versin...

Rabbim o kadar severki..Bizi birbirimize nasip etsin...

Hayaller olmalı çünkü sahte değiller...

Gerçek kadar yakınlar.Sadece 1 adım var aşkım.

Bu özel günde bir asker olarak sadece her zamanki gibi seni düşünüyorum...

Şımartılması gereken en büyük aşksın..Çünkü benim aşkımsın...

Seni çok seviyorum...Herkes bilmeli..Çünkü benim hayatımsın...

Seni çok seviyorum...Herkes görmeli..Çünkü benim tek varlığımsın...

Sen Karımsın ve Kocan olarak ölmekten büyük bir şeref görmüyorum...

Alnım seninle dik ve hep dik kalacak...İyiki benim Aşkımsın...

Seni Çok Seviyorum GÖKŞENİM...

 

 

Bırakıp gideceğim bu şehirden

 

.Nedense bütün çıkmaz sokaklar adresim oldu

Ve nedense bütün kırmızı ışıkları üzerime yaktın
Ne yaptımsa
Bir türlü sana yaranamadım
Artık adressiz
...Işıksız
Ve öylesine ıssızım
Dünlerin kadar eskiyim
Verdiğin acılar kadar paslıyım
İşte çıkıp gidiyorum hayatından
Nasılsa fark etmez senin için..Pusulam hasreti
Saatim yalnızlığı
Ve takvimler sensizliği gösteriyor bana
Neylersin
Yolcu yolunda gerek
Belki bundan sonra
Belki senden sonra
Adam olur bu “asi yürek”

isimsiz

hiç tanımadan ne garip diye devam ediyor ya şarkı
evet
hiç tanımadan seviyorum seni
bak senin için şiir yazar oldum 
anladım şimdi nasıl şiir yazıldığını
...acı çekmek gerekiyormuş bir şeyler karalayabilmek için
işte bende acı çekiyorum bugün 
ve
bunlar dökülüyor 
dudaklarımdan, aklımdan, kalbimden 
acı çekiyorum
acı çektikçe yazıyorum
yazdıkça acı çekiyorum
içim acıyor ..Seni sevmekten baska bir sey gelmiyor icimden.
O kadar dogalki bu duygu
Ruhumun derinliklerinde,
Sanki dogdugumdan beri var.
Sadece ortaya cikmak icin seni bekliyordu. ..

 "Benden çok bahsettik, biraz da benden bahsedelim."

 

Bir katilin sinsece ses çıkarın ayak sesleriyim ben. Korkutmak adına korkarım daha çok. İzlediğim bir filmden olsa gere, içimden gelen sesler uğruna öldürdüğüm insanlara bir gül bırakırım mutlaka.

Bir fakirin tüm umuduyum ben. Bir türlü çıkmak bilmem içlerinden. Sürekli beni arzuladıkları için her defasında daha da kaybolurum, yokluğa bürünürüm, kaçar giderim hepsinden.

Bir müptezelin son duasıyım ben. Kabul olmam Tanrı'dan sıkıldığım için. Damarıma basılan her adımda daha çok kaynar kanım, cehennemden cennete ramak kala keserim sıratı ipinden.

Bir şarkının en detone sesiyim ben. Kalınından incesine tüm notaları es geçen sol anahtarıyım tüm kalplerin. Çilingir çağıran tüm elleri kesip, eklerim koleksiyonuma.

Bir yalnızın tek kalabalık haliyim ben. Yanıma gelenler, gidenler kadar acı çeker. Ardında bıraktıklarını düşünen tüm kahpeler, gün gelir hasretimden tüm erkekleri lanetler.

Bir aşkın en kusursuz ihanetiyim ben. Her an olduğum halde, ansızın ortaya çıkarım, daha çok sevişsin diye bakireler. Ve büyütürüm tüm kötülükleri doğmamış bebeklerin ölü topraklarında.

Çaresiz, suskun, hodbin, gamsız, vicdansız, pişman, riyakar, sadakatsiz, kalpazan, cambaz ve yalancıyım. Yani, aslında senim ben. Bütün bu kelimelerse, senli günlerden, senle başlayan her cümleden.

 

 

Hangimiz daha cesur?


Hızsız olan kim bu aşkta?
Önce kim buyur etmişti kalbinin odalarına…
Çağırdığın ben miydim?
Gelicek olan kim?
Bundan sonrası sadece iç hesaplaşma…
Erkekler neden içinden ağlar?
Sakladıklarından mı gerçeği…?
Maskeler kimin yüzünde daha yeni? Kaybetmedin mi beni?
Sen mi takmıştın yüzüme o maskeyi senin olmam için…
İnanılmaz bi sancı ruhumda…
Bedenin hissetmediği, ruhun giderek ezildiği bi sancı bu…
Neden bıraktın ellerimi?
Susturma artık kelimelerimi…
Üşürüm konuşamazsam…
Niye afalladım böylesine…
Kelimelerinin yalanlığına mı dolandı ayağım?
Cümlelerim masallardan seçme…
Hangi masaldı çaldığın?
Anlatamam gittiğini…
Söyleyemem soranlara!
Neden derlerse naparım ki?
Bir çerçeveye sığdırılan iki resim kadar basit mi bir kalpte iki kişi?
Yoksa sevdiğin tek özlediğin belirsiz mi?
Soru işaretleri mi toplasam anlatır mıyım bilinmezliğini?
Susturma kalbini…
Susma!
Anlat geçmişi…
Neden bıraktın ellerimi?
Erkekler susar usulca…
Marifet bellerler susmayı…
Sustukları için mi güçlüdürler hayata?
İçine ağladıkları için mi?
Elim ayağıma dolandı yalanlarından…
Kurtar beni!
İnandır beni… Uyut kalbimi…
Uyuşsun beynim soramasın nedenini…
Engelle düşünmemi…
Ağlamak kader mi?
Gözyaşlarım lekeleri temizler mi?
Baştan sona her şey hikaye mi yani!
Vazgeçtiğin hangisi?
Aşk mı? Mücadele mi?
Güçlüydün hani…
Pes etmek güçlülük mü yani…
Biz çocukluğumuzda bebeklerle oynadığımız için mi haşır neşiriz insanlığa…
Ve erkekler lüks arabalarının hayaliyle, afili tabancalarla büyüdükleri için mi bu denli muktedir?
Beynim yine sitemli…
Unutamamak kader mi?
Aşk kaç kere gerçek ki?
Gerçeklik geçiciliği hazmeder mi?
Susarsam üşürüm…
Susturma yüreğimi…
Hadi sar hayalleri…
Topla hepsini…
Yeni bi masala başlat beni.
Sahi !
Sen hesabı ödedin mi?


SEHER ŞAHİN

 


onlinevarWebsite counterkisi girdi toplam