TÜRKİYENİN 2023 PROGRAMI

13.03.2012 00:52

ULAŞIM

* Karayollarında 4.773 kilometrelik 12 yeni otoyol, 15 bin kilometre bölünmüş yol yapIlacak.

* Demiryolu ağı 2 katIna çIkacak. Birçok şehire hızlı tren hatları olacak.
* Marmaray, İstanbul-İzmir otoyolu, Körfez Geçişi bitecek.
* Yerli marka otomobil üretilecek.

SANAYİ
* İhracat 500 milyar dolar, dış ticaret  trilyon dolar ve kişi başına gelir 25 bin dolar olacak.
* Türkiye dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri olacak.
* GSMH 2 trilyon olacak.

TURİZM
* 63 milyon turist gelecek. 86 milyar dolar turizm geliri olacak.
* Dünyada ilk 5’e girecek.
* Türkiye uluslararası bir marka hâline getirilecek.
* Turizm şehirleri kurulacak.

DIŞ POLİTİKA
* Sözü dinlenen âkil ülke olacak.
* Sözü dinlenir ülke olacak.
* Komşularıyla barışık olacak.
* IMF’ye olan borç, sıfırlanacak.
ENERJİ

* Yenilenebilir enerji hedefi % 30
* Dışarıya bağımlılık bitecek.
* 2 nükleer santral bitecek.
* Kişi başına elektrik tüketimi 4 bin kilovat saati aşacak.
* Bakü-Tiflis-Kars demiryolu projesi bitirilecek. Asya-Avrupa arasında taşımacılık yapılabilecek.
* Nabucco Boru Hattı Projesi hayata gecirilecek.
* Samsun-Ceyhan boru hattı ile Boğazların güvenliği sağlanacak.
* Şahdeniz Doğalgaz Boru Hattı tamamlanacak.

SAVUNMA SANAYİ
* Kendi uçağımızı yapacağız.
* Kendi uydumuz yerli tasarımla, yerli teknolojiyle üretilecek.
* Savaş gemisi, tank, insansız hava uçakları üretilecek.

TARIM
* GAP, DAP ve KOP gibi projelerini tamamlamış olacak.
* Türkiye Dünyanın tahıl ambarına, tarım merkezine dönüşecek.
EĞİTİM
* 2023’te okul öncesi eğitim ve ortaöğretimde yüzde yüz okullaşma oranına sahip olunacak.
* Derslikte öğrenci sayısı, ilköğretim-ortaöğretimde 20-25 olacak.
* Her sınıfta bilgisayar olacak  ve akıllı tahta bulunacak.
* Öğrencilere iki dil öğretilecek.

SAĞLIK
* Bebek ve anne ölüm oranları tek haneli rakamlara inecek.
* Türkiye’deki hekim sayısı 200 bine ulaşacak.

Vekil sunucu

03.05.2012 04:53
 Zaman zaman yetkili sunucu veya proxy olarak da anılan Vekil sunucu, internete erişim sırasında kullanılan bir ara sunucudur. Bu durumda, örneğin bir web sayfasına erişim sırasında direkt bağlantı yerine: Tarayıcı vekil sunucuya bağlanır ve hangi sayfayı istediğini söyler Vekil sunucu...

oyun neden açmıyor

22.04.2012 18:15
oyun neden açmıyor, sorun DNS AYARLARI,DNS ayarlari nasıl düzenlenir,  

empires uyuna giremiyorum

22.04.2012 18:10
empires oyuna giremiyorum,empires oyuna giremiyorum sorun cözüldü, videolu anlatim seyret

DNS ayarları nasıl yapılır

22.04.2012 17:39
DNS ayarları nasıl yapılır,DNS ayarları nasıl yapılır vıdeolu anlatım    

en iyi dns ayarları

22.04.2012 14:19
dns ayarları,oyunlar için dns ayarları,dns ayarları nasıl yapılır,yasaklı siteler için dns ayarları,oyunlar içi dns ayarları,dns ayarları nasıl yapılır videolu anlatım, Google, DNS Ayarları: oyunlar için dns     8.8.8.8     8.8.4.4 Open, DNS Ayarları: yasaklı siteler..

onlinevarWebsite counterkisi girdi toplam